Access Control Yazılımı
Starkom Access Kontrol sistem ve yazılımı, personel
sayınızın rakamsal karşılığı ne olursa olsun, bünyenizde çalışan
personellerin giriş çıkışlarını ve giriş çıkış yaptıkları kapı, turnike
gibi sistemleri yetkilendirip, denetleyebilmenizi sağlar. Kurumsal,
kamusal ya da şirket bünyesinde, farklı departmanlarınız olsun ya da
olmasın, bünyenizde çalışan personellerinizin sadece kendi iş
alanlarında faaliyet göstermesini sağlamak ya da çalışanlarınızın saat,
gün. hafta yada ay içerisinde hangi giriş ve çıkış noktalarını, hangi
zaman aralıklarında kullandığını görmeyi elbette ki bilmek isteriz. Ve
tüm bu bilgileri, bölüm, personel yada giriş çıkış noktası baz alınarak
farklı raporlama seçenekleriyle görmeyi hangi işletmeci istemez?
Geçiş kontrol sistemlerinde ki asıl amaç, çalışanlarınız ya da
misafirlerinizin sadece kendi faaliyet alanlarında bulunmasını ve görev
yapmasını sağlamakla birlikte, güvenlik açısından da ciddi önem
taşımaktadır. Bizim amacımız, tüm detayları ve olumsuzlukları düşünüp
siz yönetici ve şirket sahiplerine, firma bünyesinde güven ve takip
unsuru oluşturmaktır.
Sirkülasyonlu giriş çıkışları takip etmek, kağıt, kalem ya da gözlem
yardımıyla yapılabilecek bir kontrol olmaktan çıkmıştır. Starkom Access
kontrol sistemleri, giriş, çıkış ya da her iki ihtimalinde söz konusu
olduğu durumlarda, kart, şifre ya da parmak izi okuyucularımız
sayesinde, en ince ayrıntısına kadar, sizi bilgi sahibi yapma görevini
üstlenmekle görevlendirilmiş yazılım yada cihazlardır. Starkom Access
kontrol yazılımı, size birden fazla bilgisayarda takip yapabilme ve
yetkilendirebilme olanağıda sağlar. Bu sayede, kullanıcılarınız,
isterseniz sadece programa isterseniz yalnızca Access kontrol
cihazlarına müdahale edebilecekler.
Starkom Access kontrol sistemleri, hangi personelinizin, departman yada
grubunuzun hangi saat aralıklarında, hangi giriş ve çıkış noktalarından
giriş ve çıkış yapabileceğini belirlemenizi sağlayacak sistemler
grubudur. Personellerinizin, şirket, bölüm ve departmanlarını
belirleyerek, daha sonra personel, bölüm ya da şirket bazında,
dilediğiniz tarih aralığında, dilediğiniz geçiş noktalarının raporlarını
alabilmenize olanak sağlar.
Örn: Firmamız bünyesinde 6 adet geçiş noktası bulunduğunu farz edelim.
Bunlardan bir tanesi giriş, bir tanesi çıkış noktası olsun. Diğer 4
geçiş noktanız siz ve yöneticileriniz görev yaptığı odalar olsun. X
personeli normal şartlarda, kendi faaliyet alanı içerisinde bulunan 1 ve
2. geçiş noktalarını kullanmalıdır. Herkesin gerekli olduğu yerde
bulunmasını sağlamak amaçlı olarak kuracağımız sistem sayesinde,
bünyenizde bulunan personel ya da misafirlerinizin, hangi gün ve saat
aralıklarında, hangi geçiş noktalarını kullanacağını sadece siz
belirleyin.
Ayrıca Starkom Access programı içerisinde bulunan, Ziyaretçi takip
modülü ile, firmanıza giriş çıkış yapan ziyaretçilerinizin giriş çıkış
hareketlerini detaylarıyla görebilirsiniz. Ziyaretçilerinize vereceğiniz
RFID kartlar sayesinde, ziyaretçilerinizin, dilediğiniz tarih ve saat
aralıklarında, dilediğiniz geçiş noktalarından giriş çıkış yapmalarını
sağlayabilir ve kısıtlayabilirsiniz. Ayrıca gelen ziyaretçilerin, hangi
personel ya da departmana, hangi saatler arasında ziyarette bulunduğunun
raporunu alabilirsiniz. |
|